יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

תפוח בדבש

ערב ראש-השנה עבר כבר לפני כמעט חודש, אבל הייתי חייבת לסיים ולמסור מתנה שהתחלתי הרבה לפני אבל לא סיימתי בזמן.. בהתחלה פשוט סרגתי המון תפוחים (טוב, לא המון, משהו כמו 7, אבל אחד יצא כמו עגבניה..) לפי ההדרכה הנהדרת של מיכל (תודה רבה!):

שדרוג עם עלה:


וכל התפוחים המתוקים בקערה יפהפייה עם דבש:



ועטוף:




ועוד משהו שאני ואמא שלי הכנו יחד לאורחים שהגיעו לערב ראש השנה:


לקחנו מסגרות פשוטות (פלסטיק וזכוכית), ועטפנו בדף לבן ובד אורגנזה לבן והדבקנו תמונה שמופיעה בה אותה המשפחה:


השתמשתי במדבקות ה"שנה טובה" (תוצרת הארץ) הרכות והמושלמות של דפי ורחלי, וכל מסגרת הייתה בצבע אחר:



ומאחורה יצרנו מעמד והדפסנו את שמות המקבלים:


בסה"כ הכנו כ-13 מסגרות כאלו (כן, היו ה-מ-ו-ן אנשים) אבל לצערי אין לי תמונה של כולן יחד..
הנחנו אותן על השולחנות והייתה התלהבות רבה :)

מיטל

5 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

איזו השקעה !!! מסכנה המשפחה שצריכה לארח שנה הבאה......... המסגרות יפיפיות, התפוחים מקסימים !!! מדוייקים ויפים.... שנה טובה ומתוקה - כמוך :-)

Big Mook Craft אמר/ה...

התפוחים להתעלף....את הופכת לאומנית קרושה! ממש אוהבת אותם לצערי מחוסר זמן לא ניסיתי עדיין.....גם רעיון התמונות מצויין. אהבתי!!!!שנה טובה.

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל,
כרגיל הכל מקסים!!!
הצלחת של התפוחים - אין דברים כאלה!!!!
גנבתי לך תפוח אחד, והוא כבר אצלי בעבודה! הוא מהמם!!!

והתמונות - רעיון מקסים ובצוע נהדר (:

יעל

Dafi אמר/ה...

התפוחים מושלמים בצורה ובצבע והעלים שלהם מהממים! סרגנית מקצועית!

ממקו אמר/ה...

אני לא מאמינה שהכנת כל כך הרבה מסגרות כאלה!! זה מתנה משגעת, מזכרת יפיפיה! והתפוחים נהדרים!