יום רביעי, 16 ביוני 2010

התאהבתי בסריגה

לפני כמה חודשים הלכתי לסדנא של סריגה בשתי מסרגות שהדיכה אמא של קשת - ממש ממש אהבתי!
התחלתי להכין איזשהו צעיף, אבל הוא יצא רחב מדי. אז התחלתי מההתחלה עם צעיף צר יותר, אבל זה גם לוקח ממש מללללללא זמן, אז אין לי תוצרים להראות בינתיים :):)

בנוסף, הלכתי לשתי סדנאות סריגה במסרגה אחת אצל דפי, והתאהבתי אפילו יותר :)
בסדנא הראשונה עשינו כדורי קרושה. בכדור הראשון שסרגנו בסדנא היה לי ממש קשה.. פרמתי והתחלתי מההתחלה כ-6 פעמים, עד ששפכתי על הכל תה וזה נהרס בכל מקרה... אבל! לא התייאשתי, והתחלתי כדור חדש בבית - וזה מה שיצא:


ועוד אחד מחוט ירוק מתחלף יפהפה:


ותמונה משותפת:


ועוד שניים שעשיתי מחוטים עם צבעים מתחלפים:



נכון שהם מקסימים יחד?


בסדנא השניה, למדנו לסרוג בורדר יפהפה על דיסק:


עכשיו כשידעתי את הבסיס, למדתי די בקלות להכין פרח מהדרכה שהגר הראתה לי (ההדרכה):


ואת שני אלו (פרח ובורדר) שילבתי בחובקי מפיות שהכנתי להחלפה הלבנה (שכבר פרסמתי כאן):



עכשיו אני לוקחת את המסרגה וקצת חוט איתי בתיק כמעט לכל מקום :):)
מומלץ בחום!
מיטל

12 תגובות:

yael yaniv אמר/ה...

יפה לך ההתמכרות החדשה - ואת לקחת אותה ובגדול. הכדורים בחוט המתחלף מקסימים והחבקים יפיפיים

tamari* אמר/ה...

והסריגה התאהבה בך!
מתאים לך! כל כך יפה!:]

ממקו אמר/ה...

יפיפה, אין כמו העדינות של הסריגה!! זה משדרג נהדר.

מיקוש אמר/ה...

יפה לך מאד בסריגה
כיף גדול!

הגר עופרי אמר/ה...

את מאוהבת בסריגה, אני מאוהבת בסריגה שלך !!!! כל הכבוד לך !!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיאל,
הכדורים מקסימים!
כמובן שאני מתקשה להחליט בין הסגול לוורוד (:

החובקים - רעיון מקורי ומיוחד, והפרחים - משגעים.
אני מחכה לראות מה את הולכת לעשות איתם (:

יעל

sarit אמר/ה...

הכל משגע
אבל הכדור הורוד הכי יפה

P:

Big Mook Craft אמר/ה...

גם לי היתה תקופה כזאת ולצערי קצת נגמלתי....אני חייבת לחזור לזה עשית לי חשק!

Unknown אמר/ה...

איזה כיף שהתאהבת בזה, יצאו לך דברים מהממים. הכדורים כמובן מקסימים.
אני הכי אוהבת את הפרחים.. אפשר להוסיף אותם כמעט לכל דבר... כמו לחובקי מפיות :)

ההתאהבות שלך באה לידי ביטוי בתוצרים מקסימים!

אנונימי אמר/ה...

מיטלוז הכדורים מקסימים וגם המסגרת וגם החבקים! הכל הכל!
דפי

אנונימי אמר/ה...

הכדורי קרושה שלך מדהימים
אני גם ניסיתי פעם לעשות
אבל לצערי לא הצליח לי ויצא לא טוב
אולי פעם שתחזור אלי הסבלנות
אני אנסה שוב

tamika14

rinat אמר/ה...

מקסימים הכדורים,חייבת לנסות גם.