יום רביעי, 10 במרץ 2010

החלפת מטבח - השלמות...

קודם כל, תודה רבה על התגובות על ההחלפה שלי!!!!
כל כך נהניתי להכין אותה, וזה כיף לקבל כזו תמיכה מיוצרות כל כך מוכשרות!!!
זה נותן המון כח ודרבון :):):)

אז... רק רציתי להוסיף השווצה קטנטונת על הרקמה הראשונה שלי - המגבת שהתווספה להחלפה...
כאמור, קניתי מגבת בצבע שמנת (קצת קשה לראות בצילום - הוא היה ממש דקות לפני השליחה)שהגיעה עם רקמה של פרח - זה לא אני עשיתי!!!! לא לוקחת קרדיט סתם :):)

אבל החלטתי בכל זאת להוסיף לה משהו משלי - אז הוספתי מתלה תואם, ולב קטנטן למעלה:


והנה זה תלוי על המתלה:


ואם כבר פתחתי פוסט חדש, אז הנה האריזה (רואים אפילו את הטיוטה שלי למטה... חחח...)


והכרטיס שגם אותו קצת רקמתי בדפנות:


שיהיה המשך שבוע מקסים!
מיטל

3 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

מקסים עוד יותר ... :-)
איזה כיף לפיצ'ולה :-)
ואיך אני שמחה שהשתתפת בהחלפה המקסימה הזו !!
אני בעד סבב שני של אותה החלפה :-)

אנונימי אמר/ה...

החלפה נהדרת
אהבתי הכל.

tamika14

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל, הכל מקסים, ומאוד אהבתי את הכרטיס! לא ראיתי עוד עד עכשיו, והוא ממש יפה (:
אהבתי.
יעל.