יום חמישי, 28 בינואר 2010

כרטיס וינטג' ראשון שלי

ביום שבת לאבא שלי היה יום-הולדת!
אחרי שבחודש הקודם הכנתי לאמא שלי ליום-ההולדת אלבום לב קטן, אבא שלי אמר "וו'אי, מה אני הולך לקבל ביום הולדת שלי!!!!". איזה כיף שמצפים לזה :)
האמת, נראה לי שדי אכזבתי אותו כי לא הספקתי להכין לו משהו. לא רציתי להכין שוב מיני אלבום, כי בנינו, זה שהכנתי לאמא שלי יושב על השידה בצד השני של המיטה והתמונות שבו מתאימות לשניהם.

אני מאוד רוצה להכין לו משהו מיוחד - חשבתי אולי על סוג של מובייל עם 3 ריבועים/עיגולים עם תמונות. יש למישהי רעיון?

אז נחזור לכותרת הפוסט - כרטיס הוינטג' הראשון שלי! כבר עשיתי כמה כרטיסי "גברים" עם חולצות ועניבות לגברים במשפחה ורציתי קצת לגוון, אז החלטתי להשתמש קצת בדברים וינטג'יים חדשים שקניתי ו"לקפוץ למים".
הנה הכרטיס שהכנתי לאבא שלי:



גזרתי ביד חופשית דף "מוזיקה פרועה" שקניתי מאליס, וקצת לכלכתי אותו עם דיו, הוספתי תג שגזרתי מספר ישן וגם קצת קרעתי ולכלכתי. קשה לפספס את המסיכה המקסימה של Tim Holtz (כבר אמרתי שאני מאוהבת בהן?) וקצת פרחים ועלים שנראו לי מתאימים למטה. אחרי הצילום גם שפשפתי את הדפנות של הכרטיס עם סכין יישון שגם קניתי אצל אליס.

הנה הוא מעוד זוית:



שיהיה סוף-שבוע מקסים ושמשי לכולם!
מיטל

4 תגובות:

Dawn Wheeler אמר/ה...

Wow beautiful work
please can you link to mr linky please as was not showing be fore and would hate for you to miss out
hugs Dawnx

rinat אמר/ה...

כרטיס יפה מאוד,אני מצרפת לך פוסט שכתבתי על פינת הצילום שלי,כדי לך לצלם לפי מה שכתבתי כך הכרטיס יבלוט ויקבל את מלא הכבוד שמגיע לו.

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1613246

אנונימי אמר/ה...

כרטיס נהדר!
אוהבת מאד את הצבעים
זה כרטיס שמתאים מאד לגבר
ממש יפה.

tamika14

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

הכרטיס מקסים ומוכיח שוינטאג' הוא לא עניין רק של נשים.
למה שלא תכיני לאבא שלך לוח-עד כמו שהכנת להחלפה בקומונה?